پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیر عامل صندوق خطر پذیر فولاد مبارکه از شرکت کارن افزار نوید پارسیان

بازدید مدیر عامل صندوق خطر پذیر فولاد مبارکه از شرکت کارن افزار نوید پارسیان

- 1403/02/11

یحیی پالیزدار، مدیر عامل صندوق خطر پذیر فولاد مبارکه با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از شرکت کارن افزار نوید پارسیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مدیر عامل صندوق خطر پذیر فولاد مبارکه mstid با حضور در پارک علم و فناوری خراسان و از نزدیک روند رشد شرکت کارن افزار نوید پارسیان را مورد بررسی قرار داد.

در ابتدای این بازدید نشستی با حضور هیئت مدیره شرکت کارن برگزار شد و پالیزدار در این جلسه گفت: شرکت کارن مسیر خوبی را طی کرده است و آینده بسیار خوبی را برای آن متصور هستیم، همچنین با توجه به ظرفیتهای موجود و سرمایه ارائه شده از طرف صندوق فولاد امیدواریم در سال آتی رشد قابل توجهی در صنعت کانکتور سازی کشور را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با پیگیری و بررسی‌های لازم، امسال شاهد راه اندازی اولین کارخانه کانکتور سازی بخش خصوصی در پارک خراسان باشیم .

آقایان شاهمرادی و شایسته فر نیز از مجموعه صندوق خطر پذیر فولاد مبارکه در این جلسه حضور داشتند که شاهمرادی در بخش انتهایی جلسه در رابطه با جریان نقدینگی و نحوه ورود به بازارهای جدید مطالبی را بیان کرد.

شرکت کارن افزار نوید پارسیان در سال 1402 در راستای رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر mstid که در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، مورد نظر مدیران مجموعه فولاد مبارکه قرار گرفت.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.